Zestaw Slime z kulkami Masa Sensoryczna jednorożec
SLIME - MAGIC ICE-CREAM
Rewelacyjny Slime - pojemnik lodowy pełen skarbów z dodatkowymi kolorowymi kuleczkami.
Po wymieszaniu ze sobą slimów oraz kuleczek tworzy się niesamowita w dotyku masa.
14 dni na odstąpienie od umowy
przy zakupach od 45 zł
Wysyłka: zwykle tego samego dnia
ZESTAW SLIME TO WIELE UDANEJ ZABAWY:
1 butelka = 3 przyjemności
slime, posypka i figurka kucyka
SLIME - MAGIC ICE-CREAM
Rewelacyjny Slime - pojemnik lodowy pełen skarbów z dodatkowymi kolorowymi kuleczkami. Po wymieszaniu ze sobą slimów oraz kuleczek tworzy się niesamowita w dotyku masa.
ZESTAW SLIME TO WIELE UDANEJ ZABAWY:
1 butelka = 3 przyjemności
slime, posypka i figurka kucyka
_________________________________________________________________
Tuba składa się z dwóch części, w "piance" znajdują się kolorowe styropianowe kuleczki do mieszania ze slimeme. Dolna część to delikatna, perłowa masa o przyjemnym zapachu.
To wspaniały prezent niespodzianka.
Rewelacyjna opcja dla lubiących zabawy ze slime.
Slime o konsystencji żelowej, należy mu pozwolić swobodnie wylać się z pojemnika.
Baaardzo dużo kolorowych kulek + dodatkowo figurka = udana zabawa na wiele godzin :)
Ciekawe opakowania umożliwiają również szczelne zamknięcie. Slime nie wysycha. Można cieszyć się nim przez wiele tygodni.
Kolorystyka - bezpośrednio w formularzu zakupowym w polu wiadomość dla sprzedawcy, istnieje możliwość wskazania koloru: kolorystyka chłopięca lub dziewczęca. W przypadku braku wskazania kolorystyki, pomagamy w wyborze.
-----
Nowa formuła gwarantująca ciekawe doznania sensoryczne:
- masa wydaje się być zimna i żelowa
- doskonała do ćwiczenia małej motoryki
- po zamknięciu, nie wysycha
- angażująca przez możliwość łączenia kolorów i cekinów
- nietoksyczna CE
- piękne kolory
Wysokość lodu : 20 cm
POLECAMY JAKO DOSKONAŁY PREZENT ZARÓWNO DLA DZIECKA JAK I OSOBY DOROSŁEJ. REWELACYJNA DO ROZŁADOWANIA NAPIĘCIA JAK I ZABAWY. SUPER JAKO PREZENT LUB JAKO NARZĘDZIE DO REHABILITACJI.
16 innych produktów w tej samej kategorii: